Aygo, i10, Up! és ő

Mint már említettem volt, ez nem egy reklám blog, ezért írok majd a kocsi negatívumairól is.

Mielőtt aláírtam volna, én az Aygo szerelmese voltam. Imádom a miniket, szerintem nagyszerű dolog városban kicsi autóval mozogni, s elismerésem azoknak a mérnököknek, akik mindent megtesznek egy 850 kilós bádog takarékos, biztonságos, mégis hatékony meghajtásáért.

Az Aygo mellett opció volt a Hyundai i10 és a Volkswagen Up! is. Utóbbival egy laza 2000 km-et tekeregtem ide-oda Budapesten - hm, talán erről is beszélhetnénk többet. Az i10 árával hívta fel magára a figyelmet, s persze azzal, hogy 69 LE helyett jóval többet ígért. Meg komolyabban néz ki, nem annyira csajos. A csomagtartó is nagyobb. Belülről is klassz. Hogy végül miért nem lett belőle deal, arról leginkább a kereskedő tehet. Szóval maradt a Toyota, s úgy is volt, hogy többszöri csekkolás után marad a mininél maradok.

De aztán jöttek az érvek, elvégre mégis a harmincba tartok, meg szeretek vásárolgatni is. Megéri öt évre eljegyezni magam mellette? Ha 20-23 éves lennék vagy befutott agglegény, akkor örök esküt fogadtam volna neki, de jelen feltételek közül egy sem aktuális. Oh, és még valami! Az egyik dealer (nem az akinél vettem) felhívta a figyelmemet, hogy az Aygo AT-ja... szóval ha Aygo, akkor maradjak a manuálisnál, máskülönben Yaris. Visszagondolva igaza volt, mert a hasonló szerkezetű Up! egy kövér gáznál úgy röhögött pofán, hogy abból majdnem csatt lett. Most, hogy néhány hete megint vezettem egyet, hát ég és föld. Az Up! AT-ja addig élmény, amíg nem korbácsoltad a Yaris váltóját - persze az is produkál érdekes jelenségeket. Sajnálom, hogy a Hyundai nem adott lehetőséget a tesztre, pedig az i10 mind a mai napig beindítja a fantáziámat, igaz, egy i20 már inkább, de mint már mondtam nem akartam botokkal hadonászni.

Yaris. Kényelmes is, tágas is, nem sokkal nagyobb mint az Aygo, s mégis csak erősebb. Tesztelhettem is egy manuálisat, megfogott. Megfogott a kezelhetősége. És a hangja.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yaristulaj.blog.hu/api/trackback/id/tr8614483440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása